#

Specjalista ds. obsługi klienta

InPost S.A.

Kraków, małopolskie

InPost S.A.

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Kraków

Grupa Kapitałowa Integer.pl specjalizuje się w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań dla branży pocztowej. W ciągu niecałej dekady od rozpoczęcia działalności staliśmy się spółką notowaną na warszawskiej giełdzie, stworzyliśmy blisko 10 tys. miejsc pracy w Polsce i rozwinęliśmy działalność w 22 krajach świata. To my wprowadziliśmy na polski rynek Paczkomaty InPost, które najpierw zdobyły serca 2 mln klientów w kraju, a dziś podbijają kolejne międzynarodowe rynki. Historia naszej firmy jest dowodem na to, że niezłomna ambicja, ciężka praca i żelazna konsekwencja są niezbędnymi składnikami sukcesu. Jeśli te wartości są bliskie także Tobie, zapraszamy do złożenia aplikacji.

 

Opis stanowiska:

 

  • Przyjmowanie telefonicznych oraz e-mailowych zgłoszeń,
  • Udzielanie Klientom aktualnych informacji dotyczących oferowanych usług,
  • Zapewnienie rzetelnej i profesjonalnej pomocy Klientom,
  • Współpraca z pracownikami Działu Wsparcia Technicznego,
  • Realizacja działań promocyjnych w firmie.

Wymagania:

 

  • Min. roczne doświadczenie zawodowe w dziale obsługi klienta,
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Praktyczna znajomość programu Excel,
  • Umiejętności interpersonalne,
  • Entuzjazm i pozytywne nastawienie,
  • Odporność na stres.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zgranym zespole,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Praca zmianowa w godz. 7.00 - 22.00,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
InPost S.A. InPost S.A. InPost S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi