#

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

CEDO Sp. z o.o.

KĄTY WROCŁAWSKIE 55-080, dolnośląskie

CEDO Sp. z o.o.
Grupa CeDo to zatrudniająca ok. 2000 pracowników w Europie i Azji firma z branży FMCG. Od 20 lat obecna na rynku polskim, jako lider w branży przetwórstwa polietylenu.
W Kątach Wrocławskich w nowoczesnych, stale rozwijających się fabrykach, produkujemy szeroki asortyment jednorazowych produktów dla gospodarstwa domowego (m.in.: różnego typu worki na odpady, folie spożywcze i aluminiowe). Posiadamy rozbudowaną sieć sprzedaży w całej Europie, a nasze produkty sprzedajemy pod marką własną PACLAN www.paclan.pl jaki i pod markami prywatnymi klientów na rynku polskim i całej Europy.

Wymagania:

• bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
• wykształcenie min. średnie
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office
• łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów
• bardzo dobra organizacja pracy

Oferujemy:

• pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV .
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejsce pracy: KĄTY WROCŁAWSKIE 55-080

• kontakt telefoniczny i mailowy z klientami zagranicznymi (głównie francuskojęzycznymi)
• przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów
• rozpatrywanie reklamacji od klientów w ramach obowiązujących procedur
• współpraca z zagranicznymi oddziałami spółki (w szczególności z działem Handlowym i Operacyjnym)
• sporządzanie dokumentów sprzedaży oraz sprawozdań
• kompletowanie i archiwizowanie dokumentów

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi