Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Allcomp Polska Sp. z o.o. to polska, dynamicznie rozwijająca się firma. Jesteśmy producentem urządzeń marki Unicut i jednym z niewielu na Świecie, producentem maszyn do cięcia materiałów. Ponadto jesteśmy również Dystrybutorem oprogramowania Optitex w Polsce.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby pełnej pomysłów i zapału do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Katowice
W związku z ciągłym wzrostem sprzedaży i poszerzaniem naszej oferty produktowej postanowiliśmy rozbudować istniejący Dział Wsparcia Klienta.
Opis stanowiska:
telefoniczne wsparcie klienta na terenie Polski i zagranicą,
zdalna pomoc,
ustalanie z klientem instalacji i wizyt serwisowych,
organizowanie pracy działu serwisu,
koordynacja zadań,
rozliczanie wykonanych zleceń,
kontrola wykonanych prac działu serwisu,
przygotowywania kalkulacji serwisów dla klienta.
Praca na stanowisku związana jest z kontaktem telefonicznym i bezpośrednim z naszymi klientami.
Wymagania:
wykształcenie minimum średnie
dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację i czytanie dokumentacji
odporność na sytuacje stresowe
umiejętności planistyczne.
wysoka kultura osobista i łatwość nawiązywania kontaktów.
mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima
Oferujemy:
Oferujemy pracę w nowoczesnej firmie oraz młodym zespole pracowników.
Zapewniamy duże możliwości rozwoju w oparciu o szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Dbamy o dobre warunki pracy dlatego po okresie próbnym proponujemy umowę o pracę na czas nieokreślony.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?