Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wspieranie w bieżących sprawach zespołu Działu Rozwoju Biznesu,
  • Wsparcie Działu Rozwoju Biznesu w tworzenie i podtrzymywanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, identyfikowanie potrzeb oraz rozwiązywanie problemów klientów,
  • Współpraca z wszystkimi działami firmy w celu wspierania klientów,
  • Przyjmowanie zamówień oraz koordynowanie ich terminowej realizacji,
  • Monitorowanie i nadzór nad planem dostaw do klientów,
  • Wewnętrzne wsparcie zespołu podczas wprowadzania nowych produktów,Udział i wsparcie w przebiegu reklamacji klientów i dążenie do szybkich rozwiązań satysfakcjonujących klientów,
  • Udział w procesie audytu klientów.

 

Od kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:

  • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, stosunki międzynarodowe,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office ,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne,
  • Doświadczenie zawodowe: mile widziane min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziana znajomość systemu ERP.

Prezentacja firmy

Victory precision Technology Polska Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowane... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi