Specjalista ds. Obsługi Klienta
Błonie k. Wrocławia/Środy Śląskiej Specjalista ds. Obsługi Klienta
Błonie k. Wrocławia/Środy Śląskiej
NR REF.: 1085330
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanego w Błoniach pod Wrocławiem/Środą Śląską, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Na tym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny zawprowadzanie kodowanych zamówień dla Klientów a także przygotowywanie zestawień z systemów obsługi bieżącej. Pracownik będzie również odpowiedzialny za wykonywanie działań telemarketingowych dla wybranej grupy klientów - przy bezpośredniej współpracy z działem marketingu. Dodatkowe zadania administracyjne dotyczą porządkowania i archiwizacji dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wystawiania faktur oraz pomoc w wyjaśnianiu reklamacji z firmami kurierskimi.
Poszukujemy kandydatówz wykształceniem minimum średnim, które posiadają wcześniejsze doświadczenie w Call Center lub Telemarketingu – mile widzialne w branży przemysłowej. Kandydaci powinni cechować się komunikatywnością, umiejętnością budowania dobrych relacji z klientami oraz być odporne na stres. Poszukujemy osób samodzielnych i aktywnych w działaniu.
Nasz Klient oferujezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych zadań.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Błonie k. Wrocławia/Środy Śląskiej
NR REF.: 1085330
Dla naszego Klienta, firmy z branży produkcyjnej, zlokalizowanego w Błoniach pod Wrocławiem/Środą Śląską, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Na tym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny zawprowadzanie kodowanych zamówień dla Klientów a także przygotowywanie zestawień z systemów obsługi bieżącej. Pracownik będzie również odpowiedzialny za wykonywanie działań telemarketingowych dla wybranej grupy klientów - przy bezpośredniej współpracy z działem marketingu. Dodatkowe zadania administracyjne dotyczą porządkowania i archiwizacji dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wystawiania faktur oraz pomoc w wyjaśnianiu reklamacji z firmami kurierskimi.
Poszukujemy kandydatówz wykształceniem minimum średnim, które posiadają wcześniejsze doświadczenie w Call Center lub Telemarketingu – mile widzialne w branży przemysłowej. Kandydaci powinni cechować się komunikatywnością, umiejętnością budowania dobrych relacji z klientami oraz być odporne na stres. Poszukujemy osób samodzielnych i aktywnych w działaniu.
Nasz Klient oferujezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych zadań.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.