#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Hays Poland

Białystok, podlaskie

Hays Poland

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Białystok
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Białystok
NR REF.: 1060093

Dla naszego klienta, firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy obecnie do centrali firmy w Białymstoku, osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kompleksową, logistyczną obsługę klienta i za terminową realizację zamówień. Do obowiązków Specjalisty ds. Obsługi Klienta będzie należeć także śledzenie realizacji zamówień klientów, wspieranie procesów planowania sprzedaży, planowania produkcji i zakupów oraz monitorowanie poziomu zapasów wyrobów gotowych. Kluczowym zadaniem będzie również kontrolowanie kompletności, poprawności oraz rzetelności dokumentacji sprzedaży wyrobów gotowych, a także nadzór nad poprawnym i zgodnym z procedurami wewnętrznymi oraz wymaganiami klienta procesem sprzedaży.

Poszukujemy kandydatów z ok. 2-letnim doświadczeniem w obsłudze klienta. Wiedza z zarządzania łańcuchem dostaw (tj. zakupy, planowanie, transport) będzie dodatkowym atutem. Od kandydatów wymagana jest zaawansowana znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel) oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Szansę sprawdzić się na tym stanowisku otrzyma osoba zaangażowana z wysokim stopniem odpowiedzialności za powierzone zadania oraz z rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi, umiejętnością rozwiązywania problemów i konstruktywnego wnioskowania.

Nasz klient oferuję pracę na nowotworzonym stanowisku, z możliwościami rozwoju. Firma będzie wspierać nową osobę w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego, oraz może zapewnić kontynuowanie ścieżki kariery w ramach swoich struktur.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi