Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: 30-624 KrakówWłaścicielem marki InPost jest Grupa Integer - lider w oferowaniu nowoczesnych usług logistycznych w Polsce. Posiadamy liczącą 5000 urządzeń międzynarodową sieć Paczkomatów w Polsce oraz zagranicą. Obecnie Grupa Integer jest częścią Advent International, jednego z największych funduszy private equity na świecie. Dzięki wsparciu inwestora oraz przy wykorzystywaniu przewag technologicznych i świetnej kadrze pracowników możemy cieszyć się pozycją lidera na polskim rynku.
Obecnie w InPost skupiamy się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla Klientów sklepów internetowych.
Nasz cel? Sprawić, że będziemy partnerem logistycznym dla wszystkich sklepów internetowych w Polsce.
Szukasz pierwszej pracy? A może masz już doświadczenie w pracy z klientem i chcesz wspólnie budować pozycję jednej z największych firm logistycznych w Polsce? Dołącz już dziś do #TEAMINPOST
Obecnie szukamy osób na stanowisko Specjalisty ds. Wsparcia Klienta. Nie masz doświadczenie? Nic się nie martw - wszystkiego Cię nauczymy!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów,
- udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług,
- współpraca z innymi działami w firmie,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
WYMAGANIA:
- braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęć wspierania go na co dzień,
- dobra dykcja,
- łatwość w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęć pracy w zespole,
- otwartość na nowe doświadczenia i poczucie humoru,
- umiejętność sprawnego posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi,
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.
FIRMA OFERUJE:
- partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością,
- atrakcyjny system motywacyjny,
- elastyczny grafik pracy - praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, w soboty między 8.00-20.00 oraz niedziele między 8.00-16:00,
- stabilną pracę w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
- szkolenia, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska,
- możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna,
- wspólne celebrowanie wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.