Specjalista ds. obsługi Klienta ze znajomością języka niemieckiego
Miejsce pracy: Gliwice- kompleksowa obsługa powierzonych Klientów w zakresie realizacji zamówień;
- monitorowanie terminowości realizacji zobowiązań Klientów;
- kontakt z działem logistyki, zakupów, produkcji;
- telefoniczna i mailowa obsługa kontrahentów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń od Klientów;
- wsparcie Klienta wewnętrznego.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
- znajomość języka angielskiego - mile widziane;
- wykształcenie wyższe lub w ich trakcie;
- znajomość pakietu MS Office;
- doskonała organizacja pracy;
- zaangażowanie, otwartość na nowe pomysły, komunikatywność.
Oferta:
- umowa o pracę;
- praca w dużej, międzynarodowej firmie;
- szkolenia;
- praca w firmie produkcyjnej;
- dobra atmosfera pracy;
- atrakcyjne wynagrodzenie; benefity.