Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością j. francuskiego i angielskiego
Nr ref.: 41276Praca stała
Lokalizacja: Kielce
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa zamówień klientów krajowych / zagranicznych.
- realizacja założeń budżetu sprzedaży na powierzonym rynku
- współpraca z klientami wewnętrznymi
- sporządzanie raportów sprzedaży na przydzielonym rynku
- archiwizowanie dokumentów handlowych
- przestrzeganie obowiązujących warunków handlowych
- udział w spotkaniach z klientami i szkoleniach
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność budowania pozytywnej relacji z klientami
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- pakiet benefitów
- możliwość rozwoju zawodowego