Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
bardzo dobrego posługiwania się językiem niemieckim (warunek konieczny)
min. wykształcenia średniego
komunikatywnej znajomości języka angielskiego (nie jest to warunek konieczny)
Na czym polega praca?
Na telefonicznej oraz mailowej, posprzedażowej obsłudze klienta niemieckojęzycznego tj. wsparciu przy obsłudze platform internetowych, odpowiedzi na telefoniczne, mailowe (oraz chat) zapytania klienta poprzez ich odpowiednie ukierunkowanie w procesie
codzienna praca z bazą danych, rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu
Czekają na Ciebie liczne benefity:
Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób do posprzedażowej obsługi klienta biznesowego dla światowego lidera branży e-commerce.
Teleperformance Polska w liczbach:
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?