Bardzo dobrze posługujesz się j. niemieckim?
Lubisz pracować z ludźmi?
MS Office nie jest dla Ciebie wyzwaniem?
Nasz klient, światowy lider w outsourcingu, współpracujący z firmami, tj. adidas i Hertz, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Lokalizacja: Katowice
Jeżeli:
- Znasz bardzo dobrze język niemiecki (preferowany poziom C1),
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- Potrafisz myśleć analitycznie,
- Lubisz rozmawiać z ludźmi,
- Sam motywujesz się do pracy,
- Bardzo dobrze znasz MS Office,
- Twoim dodatkowym atutem jest znajomość języka angielskiego (ale niekoniecznie).
To mogą być Twoje przyszłe obowiązki:
- Telefoniczna oraz komputerowa, posprzedażowa, obsługa klienta niemieckojęzycznego (czyli odpowiadanie na zapytania klientów),
- Wsparcie w obsłudze platform internetowych,
- Praca z bazą danych, rejestrowanie zgłoszeń w systemach projektu.
Nasz klient oferuje:
- Umowę o pracę,
- 3 tygodniowe (płatne) szkolenie, na którym przyswoisz wiedzę na temat projektu oraz zapoznasz się ze swoimi przyszłymi obowiązkami,
- Elastyczny grafik, łatwy do zgrania z innymi obowiązkami,
- Atrakcyjny pakiet benefitów,
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku, u światowego lidera w outsourcingu contact center, dla klientów tj.: adidas i Hertz,
- Przyjazne środowisko pracy,
- Pracę w nowoczesnym biurowcu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182, danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".