Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
realizacja zamówień
telefoniczna i mailowa obsługa klientów
weryfikacja dokumentacji posprzedażowej
rozpatrywanie reklamacji
badanie opinii klientów
raportowanie efektów pracy
Oczekujemy:
min. 3-letniego doświadczenia w obsłudze klientów
biegłej znajomości języka angielskiego
umiejętności nawiązywania kontaktów przez telefon
umiejętności budowania pozytywnych relacji z klientami
umiejętności pracy w zespole
wysokiej kultury osobistej
miłego głosu, dobrej dykcji oraz nienagannej wymowy
pozytywnego nastawienia i otwartości
dobrej znajomości MS Word i MS Excel
Oferujemy:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy
wsparcie w rozwoju zawodowym i podnoszeniu kwalifikacji zawodowych
niezbędne narzędzia pracy
pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze w prestiżowej i stabilnej organizacji
Numer referencyjny: MS/SOK/02/2019
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?