Poszukujemy otwartych i empatycznych osób do pracy przy obsłudze niemieckojęzycznych klientów w sklepie internetowym.
Miejsce pracy: Wrocław
Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
• Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta niemieckojęzycznego
• Nadzór nad realizacją zamówień
• Kontakt z kontrahentami Spółki
• Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów
• Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Zapewniamy:
• Sympatyczną atmosferę pracy w młodym i bardzo dynamicznym zespole
• Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
• Przyjaźnie nastawionego szefa
• Możliwość udziału w szkoleniach i lekcjach szlifujących umiejętności językowe
• Możliwość relaksu i odpoczynku w miejscu pracy
• Możliwość częściowego wykonywania pracy z domu
• Dofinansowanie do karty Benefit Multisport
• Atrakcyjne wynagrodzenie
Od kandydatów wymagamy:
• Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie
• Wysokich umiejętności interpersonalnych i kultury osobistej
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta
• Umiejętność obsługi komputera
• Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
CV proszę przesyłać zarówno w języku polskim jak i niemieckim.
Prosimy o dołączenie do CV klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883” i przesłanie ich w formacie PDF.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Krótko o nas:<br/><br/>- Dysponujemy wiedzą techniczną i sprawdzo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.