Sprawdź nasze ogłoszenia i aplikuj już dzisiaj.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Obsługa telefoniczna klienta niemieckojęzycznego w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald kont klientów, monitorowanie spłat należności)
- Rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości
- Podstawowe wsparcie techniczne
Wymagania:
- Znajomość języka niemieckiego ma poziomie zaawansowanym (B2-C2 level)
- Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań
- Umiejętność obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole i dynamicznym środowisku
- Doświadczenie w pracy w środowisku SSC/ BPO lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Nasz Klient w zamian oferuje:
- Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa i część bonusowa)
- Profesjonalne szkolenia wdrażające
- Innowacyjne i przyjazne środowisko pracy
- Pracę w międzynarodowej organizacji dla prestiżowego klienta
- Zróżnicowany pakiet benefitów dla każdego pracownika
- Bardzo dogodna lokalizacja (Rondo Daszyńskiego).
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.