Kim jesteśmy?
W TIVRON specjalizujemy się w projektach z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Działamy prężnie na kilku rynkach europejskich. Tworzymy zespół, w którym każdy wnosi nietuzinkowy potencjał. Razem możemy więcej!
Klientów i zamówień do obsługi na rynku niemieckim przybywa. Potrzebujemy Twojego wsparcia! Jeśli język niemiecki to twój cały świat (albo chociaż część :) ) to właśnie u nas masz możliwość rozwoju swojej pasji!
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego (Kraków)
Dlaczego WARTO PRZYŁĄCZYĆ SIĘ DO NAS:
- masz nieustanny kontakt z żywym językiem dzięki rozmowom telefonicznym z native speakerami. Obcujesz z językiem ale również z kulturą. Korporacja nie da Ci tej możliwości!
- elastyczny czas pracy (20-40h tygodniowo) i indywidualny grafik. Biuro jest otwarte w godzinach 9.00-20.30 od pon do sob. Sam decydujesz kiedy pracujesz
- wynagrodzenie składające się ze stawki podstawowej (12,50zł/h netto -> I kwartał współpracy; 15,50zł/h netto -> II kwartał współpracy a po pół roku współpracy 18,50zł/h netto). Dodatkowo otrzymujesz premie w zależności od zaangażowania.
- szkolenia kompleksowo przygotowujące do pracy, za które zapłacimy. Cenna wiedza pozostanie z Tobą na zawsze.
- perspektywa awansu po pół roku na stanowisko Starszego Specjalisty a następnie do Lidera rynku niemieckojęzycznego.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym każdy może być sobą.
- Inicjatywy integracyjne. Ostatnio świętowaliśmy Dzień Chłopaka, przed nami impreza Halloween
Zajmiesz się
Obsługą posprzedażową bieżących zamówień, które klienci niemieckojęzyczni składają przez Internet. Istotnym elementem kontaktu jest dosprzedaż (powiększenie złożonego zamówienia o coś dodatkowego)
Liczymy, że jesteś osobą komunikatywną, pełną pozytywnej energii, która chce się uczyć i dąży do wyznaczonych celów.
Sprawdź nas i wyślij CV! Do usłyszenia wkrótce :)