Specjalista ds. obsługi klienta (TSL)
Mysłowice Specjalista ds. obsługi klienta (TSL)
Mysłowice
NR REF.: 1084987
Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. klienta. Jest to projekt przewidziany na okres 1,5 roku.
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie kontakt z kluczowymi klientami firmy, budowanie dobrych relacji oraz wizerunku organizacji, udział w projektach logistycznych prowadzących do optymalizacji procesów dystrybucji przesyłek, bieżący nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań transportowych, rozwiązywanie problemów związanych z kompleksową logistyką przesyłek, prowadzenie postępowań reklamacyjnych, opracowywanie raportów i statystyk oraz nadzór nad kluczowymi wskaźnikami jakościowymi klientów firmy.
Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy minimum 2-letniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem), wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie nauki), bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji, łatwość nawiązywania kontaktów, zorientowanie na wynik.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji zapraszamy do aplikowania oraz bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Mysłowice
NR REF.: 1084987
Dla naszego Klienta, firmy z branży logistycznej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. klienta. Jest to projekt przewidziany na okres 1,5 roku.
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie kontakt z kluczowymi klientami firmy, budowanie dobrych relacji oraz wizerunku organizacji, udział w projektach logistycznych prowadzących do optymalizacji procesów dystrybucji przesyłek, bieżący nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań transportowych, rozwiązywanie problemów związanych z kompleksową logistyką przesyłek, prowadzenie postępowań reklamacyjnych, opracowywanie raportów i statystyk oraz nadzór nad kluczowymi wskaźnikami jakościowymi klientów firmy.
Od osób aplikujących na to stanowisko oczekujemy minimum 2-letniego doświadczenia w obszarze obsługi klienta (doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem), wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie nauki), bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2), bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji, łatwość nawiązywania kontaktów, zorientowanie na wynik.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w rekrutacji zapraszamy do aplikowania oraz bezpośredniego kontaktu telefonicznego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.