Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta po kursie językowym – j. niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa
Tylko u nas!
Znasz język niemiecki, ale nie czujesz się na siłach swobodnie prowadzić rozmowy z klientem niemieckojęzycznym? To nie jest dla nas przeszkoda! We współpracy z Instytutem Austriackim nauczymy Cię płynnego posługiwania się językiem. Po zakończeniu kursu będziesz gotowy do pracy w naszej firmie na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta z j.niemieckim.
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Mailowe wsparcie użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej on- line.
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie;
Znajomość jęz. niemieckiego w mowie i piśmie min. na poziomie B1-B2;
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
Dyspozycyjność na szkolenia wstępne od pn.-pt. w godz. 8.00- 16.00;
Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?