Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Od: Human Resources Poland Sp. z o.o.Miejsce pracy: Gliwice
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie ogólnokształcące
Branża: Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta
Human Resources Poland, to założone w 2000 roku doradztwo personalne, z wieloma sukcesami na koncie zajmujące się kompleksową rekrutacją i selekcją dla firm polskich i zagranicznych.
Dla naszego Klienta, firmy handlowej z branży sanitarnej i grzewczej, działającej na rynku od 10 lat, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Knurów /k. Gliwic
Specyfika pracy:
Praca stacjonarna w kilkuosobowym dziale specjalistów/doradców klienta polegająca na obsłudze klienta niemieckojęzycznego. Monitorowanie sklepu internetowego oraz podejmowanie działań handlowych/sprzedaży produktów z branży techniki sanitarnej i grzewczej dla klientów niemieckojęzycznych. Wsparcie procesów sprzedaży, sporządzanie i prezentacja oferty handlowej.
• doświadczenie w obsłudze klienta/ handlu,
• praktyczna, dobra znajomość języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację z klientem,
• bardzo dobra obsługa komputera,
• mile widziana znajomość branży produktów sanitarnych i grzewczych,
Oferujemy:
• pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
• możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego,
• pracę w milej atmosferze, w zgranym zespole,
• atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie),
• ubezpieczenie grupowe
• laptop, telefon komórkowy.