TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. rosyjki
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów rosyjskojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu IT globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego dla użytkowników laptopów i drukarek).
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie minimum średnie;
- Znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie na poziomie ojczystym;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację;
- Znajomość sprzętu IT, wiedza techniczna dot. laptopów i drukarek;
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office;
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole;
- Dobra dykcja;
- Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.
Oferujemy:
- Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
- Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu;
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Konkursy i spotkania integracyjne;
- Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników - owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.