Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne i mailowe, techniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki (pierwsza linia wsparcia technicznego).
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie; Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie biegłym lub ojczystym; Znajomość języka polskiego lub angielskiego umożliwiająca komunikację w zespole; Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office; Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze; Operatywność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole; Dobra dykcja; Docenimy doświadczenie związane z obsługą klienta/ wsparciem technicznym.
Oferujemy
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki; System szkoleń wewnętrznych; Konkurencyjne wynagrodzenie i możliwości rozwoju; Stabilne zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu; Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport); Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?