TWORZYMY NAJLEPSZE MIEJSCE PRACY.
Firma Sitel jest globalnym liderem w zakresie obsługi klienta.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
Każda z naszych wyjątkowych lokalizacji jest domem dla ludzi, którzy kochają to, co robią.
W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Czekamy, aż staniesz się częścią rodziny Sitel.
Specjalista ds. obsługi klienta - j. niemiecki/Deutsch
Miejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych (obszar D-A-CH). Mailowe i/lub telefoniczne, procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej on-line.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
- Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane;
- Doświadczenie w korzystaniu ze sprzedażowych portali internetowych mile widziane.
- Dyspozycyjność do pracy również w weekendy.
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie dla prestiżowej marki;
- Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu pracy);
- Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie obowiązków uczelnianych z pracą;
- Świadczenia pozapłacowe (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
- Konkursy i spotkania integracyjne;
- Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników- owoce lub słodycze.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.