Specjalista ds. obsługi klienta indywidualnego
Miejsce pracy: WarszawaNumer ref. SOK/014/KGŁ
Zadania:
- Kompleksowe wsparcie klienta - kontakt telefoniczny, mailowy, chat oraz media społecznościowe
- Obsługa klienta w zakresie produktów z branży AGD - kontakty przedsprzedażowe, posprzedażowe, sprzedaż, przekazywanie informacji o produktach oraz kampaniach marketingowych
- Sprzedaż produktów, akcesoriów i przedłużonych gwarancji
- Telefoniczne badanie jakości obsługi zewnętrznego zespołu technicznego
- Współpraca z innymi działami firmy (dział marketingu, dział techniczny) oraz z zewnętrznymi partnerami serwisowymi
- Realizowanie wskaźników ilościowych oraz jakościowych
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem Manpower
- Możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy
- Praca we wspólnym tworzeniu nowoczesnego zespołu obsługi klienta - unikatowym projekcie na skalę światową
- Atrakcyjna lokalizacja - Metro Rondo Daszyńskiego
- Elastyczny grafik - możliwość pracy na pełny etat lub w niepełnym wymiarze godzinowym
- Dostęp do atrakcyjnych benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna oraz karta sportowa)
- Szkolenia umożliwiające ciągły rozwój
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - preferowana branża elektroniczna
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Wysoka kultura osobista, profesjonalizm
- Bardzo dobra dykcja oraz umiejętność poprawnego pisania w języku polskim
- Znajomość systemów i procesów wykorzystywanych w środowisku Contact Center
- Dopasowanie do kultury organizacyjnej firmy w oparciu o kluczowe kompetencje: energia, otwartość, chęć rozwoju oraz umiejętność szybkiego uczenia się