Specjalista ds. obsługi klienta H&M
Jest to praca w pełnym wymiarze godzin, w systemie zmianowym, obejmująca zmiany wieczorne i weekendowe. Twoim głównym obowiązkiem będzie oferowanie wysokiej jakości telefonicznej oraz mailowej obsługi klienta.
Opis stanowiska
Praca specjalisty ds. Obsługi Klienta niesie ze sobą szereg obowiązków, ale także sporo satysfakcji.
Będziesz odpowiedzialny za:
- Bieżącą obsługę klientów, poprzez udzielanie gotowych rozwiązań i rad.
- Reprezentowanie marki H&M podczas każdego kontaktu z klientem.
- Doradzanie klientom w kwestiach modowych, jak również w sprawach dotyczących najnowszych kolekcji i produktów.
- Komunikowanie się w sposób klarowny i precyzyjny - zarówno werbalnie, jak i pisemnie.
Kogo szukamy?
Podobnie, jak każdy w H&M, powinieneś/powinnaś mieć otwarty umysł, posiadać rozwinięte umiejętności komunikacji oraz pracy w zespole oraz być optymistą/tką.
Powinny cechować Cię także:
- Przyjazne i pomocne podejście do klientów i kolegów.
- Otwartość na feedback, a także zdolność do komunikowania w sposób jasny i klarowny.
- Zdolność do wielozadaniowości i do radzenia sobie z dużym nakładem pracy.
- Gotowość do dalszej nauki.
Również biegła znajomość, zarówno w mowie jak i piśmie, język polski oraz język angielski na poziomie B1.
Co oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.
- Liczne benefity, min: Lunch karta do wszystkich restauracji i barów, karta zniżkowa na zakupy we wszystkich brendach H&M, karty zniżkowe sportowe i rekreacyjne, codziennie świeże owoce, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie.
- Dostęp do rożnego rodzaju treningów.
- Pracę w przyjaznej, międzynarodowej atmosferze, gdzie promuje się różnorodność, każdego traktuje się z szacunkiem oraz wspiera się rozwój zawodowy.
- Nowoczesne biuro z licznymi strefami wypoczynku i codzienną dostawą świeżych owoców, usytuowane w dobrze skomunikowanym miejscu w centrum Warszawy.
Aplikuj i prześlij swoje cv, najlepiej w języku angielskim!