#

Specjalista ds. obsługi infolinii medycznej

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z firmą Affidea Polska poszukuje kandydatów/-ki do pracy na stanowisku:

 Specjalista ds. obsługi infolinii medycznej

Zarób nawet 11 zł netto za każdą godzinę + system motywacyjny

miejsce pracy: Warszawa, 

nr ref. koi/wa/0216p

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa infolinii przychodzącej
  • budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy
  • udzielanie informacji, rejestracja i umawianie badań
  • kontakt mailowy z Pacjentami

 

Nasze oczekiwania:

  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)

 

Nasza oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • stałe wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny
  • profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki

 

Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie cv.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

Voice Contact Center

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
10
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Medycyna / Służba zdrowia, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi