Opis stanowiska pracy
Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z firmą Affidea Polska poszukuje kandydatów/-ki do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi infolinii medycznej
Zarób nawet 11 zł netto za każdą godzinę + system motywacyjny
miejsce pracy: Warszawa,
nr ref. koi/wa/0216p
Zakres obowiązków:
- obsługa infolinii przychodzącej
- budowanie relacji z Pacjentami i dbanie o wizerunek firmy
- udzielanie informacji, rejestracja i umawianie badań
- kontakt mailowy z Pacjentami
Nasze oczekiwania:
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
- komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
- dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
Nasza oferta:
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
- stałe wynagrodzenie podstawowe plus system motywacyjny
- profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
- realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
- praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
- atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie cv.
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Prezentacja firmy
Voice Contact Center
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Medycyna / Służba zdrowia, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Praca dla studenta