#

Specjalista ds. obsługi infolinii Linii Lotniczych Ryanair w języku niemieckim

Armatis Polska Sp. z o.o.

Warszawa, Kraków, mazowieckie

Armatis Polska Sp. z o.o.
Armatis-lc Polska jest firmą należącą do grupy francuskiego lidera rynku outsourcingowego. Na rynku polskim specjalizujemy się w telesprzedaży, Customer Care (również w ramach wielojęzycznych platform paneuropejskich), świadczymy usługi doradcze w zakresie zarządzania relacjami z klientem, zarządzamy kompleksowo komunikacją naszych klientów w środowisku mediów społecznościowych oraz oferujemy profesjonalne usługi i narzędzia do mierzenia poziomu zadowolenia konsumentów.
Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi infolinii Linii Lotniczych Ryanair w języku niemieckim

Miejsce pracy: Warszawa, Kraków

Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.

W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową infolinii Linii Lotniczych Ryanair poszukujemy nowych współpracowników.

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? Pracuj w branży, w której możesz pomóc innym ludziom, nie trać już czasu na przeglądanie innych ofert pracy!

Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań:

Specjalistą ds. obsługi infolinii Linii Lotniczych Ryanair w języku niemieckim.

 

W ramach współpracy z nami oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia:

przez 3 miesiące: umowa zlecenie, profesjonalne szkolenia, pełne wdrożenie do pracy pod okiem profesjonalnych trenerów,

możliwość po 3 miesiącach: umowa o pracę,

  • wynagrodzenie:

do 21 zł składające się ze stawki podstawowej oraz atrakcyjnego systemu motywacyjnego – zyskasz możliwość dodatkowego wynagrodzenia!

  • profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta oraz dowiesz się wszystkiego o podróżach samolotem, wypłacamy rekompensatę za udział w szkoleniu w wysokości 500 zł,
  • wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
  • kartę Multisport, by po pracy zrelaksować umysł, jak to mówią: „W zdrowym ciele – zdrowy duch!”,
  • elastyczny czas współpracy, godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynująca,
  • konkursy tematyczne, np. walentynkowy, świąteczny, halloweenowy; owocowe poranki;
  • pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.

 

Co jest dla nas istotne?

  • dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B1/B2 (w mowie oraz w piśmie),
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
  • elastyczność w wykonywaniu zlecenia (godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynująca),
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
  • nie oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta – wszystkiego co istotne nauczymy Cię od podszewki!

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”

Dołącz do międzynarodowej ekipy Armatis-LC i rozbudź swoją karierę w przyjaznej atmosferze i dynamicznej firmie. Czekamy na Twoje zgłoszenia!

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi