Specjalista ds. obsługi infolinii Linii Lotniczych Ryanair w języku niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa, KrakówArmatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z Klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie Klientów z różnych branż. Nasz dynamiczny rozwój oparty jest na czterech filarach: innowacyjność, dążenie do doskonałości, przywiązanie do różnorodności oraz zaangażowanie.
W związku z naszym dynamicznym rozwojem oraz rozbudową infolinii Linii Lotniczych Ryanair poszukujemy nowych współpracowników.
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Szukasz pierwszej pracy dającej możliwość rozwoju? Pracuj w branży, w której możesz pomóc innym ludziom, nie trać już czasu na przeglądanie innych ofert pracy!
Dołącz do naszego międzynarodowego zespołu i zostań:
Specjalistą ds. obsługi infolinii Linii Lotniczych Ryanair w języku niemieckim.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- stabilność zatrudnienia:
przez 3 miesiące: umowa zlecenie, profesjonalne szkolenia, pełne wdrożenie do pracy pod okiem profesjonalnych trenerów,
możliwość po 3 miesiącach: umowa o pracę,
- wynagrodzenie:
do 21 zł składające się ze stawki podstawowej oraz atrakcyjnego systemu motywacyjnego – zyskasz możliwość dodatkowego wynagrodzenia!
- profesjonalne szkolenie wstępne, dzięki któremu zdobędziesz wiedzę z zakresu obsługi Klienta oraz dowiesz się wszystkiego o podróżach samolotem, wypłacamy rekompensatę za udział w szkoleniu w wysokości 500 zł,
- wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności,
- kartę Multisport, by po pracy zrelaksować umysł, jak to mówią: „W zdrowym ciele – zdrowy duch!”,
- elastyczny czas współpracy, godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynująca,
- konkursy tematyczne, np. walentynkowy, świąteczny, halloweenowy; owocowe poranki;
- pracę w młodym zespole, w atmosferze wzajemnego poszanowania i wsparcia.
Co jest dla nas istotne?
- dobra znajomość języka niemieckiego - poziom B1/B2 (w mowie oraz w piśmie),
- podstawowa znajomość języka angielskiego,
- znajomość słownictwa związanego z podróżowaniem,
- elastyczność w wykonywaniu zlecenia (godziny współpracy będą ustalane z dwutygodniowym wyprzedzeniem w porozumieniu z osobą koordynująca),
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- nie oczekujemy doświadczenia w obsłudze klienta – wszystkiego co istotne nauczymy Cię od podszewki!
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”