GLOSSA jest wiodącą firmą w zakresie szkoleń językowych za granicą, szkoleń w firmach oraz kursów języka polskiego dla obcokrajowców. Nasza oferta obejmuje ponadto serię podręczników "POLSKI krok po kroku" oraz platformę e-polish.eu, które są wykorzystywane przez wiele tysięcy osób uczących się i nauczających języka polskiego na całym świecie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego, pakietu MS Office, narzędzi online i offline,
- samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej,
- łatwość redagowania tekstów i nawiązywania kontaktów,
- kreatywność,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży edukacyjnej i/lub turystycznej.
Zakres obowiązków:
- udział w kreowaniu strategii marketingowej firmy
- realizowanie kampanii marketingowych
- dążenie do wzmacniania wizerunku firmy i świadomości produktów na rynku
- współpraca z partnerami oraz udział w wydarzeniach branżowych
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- udział w ciekawych projektach
Zgłoszenia oprócz CV powinny zawierać LIST MOTYWACYJNY. Termin przesyłania zgłoszeń mija 30 września 2016.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
GLOSSA istnieje od 1997 roku i specjalizuje się w szerokim zakres... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.