Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: 30-552 Kraków• realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, w tym rozwijanie nowych koncepcji i projektów, opracowanie dokumentacji, przygotowanie i realizacja działań związanych z wprowadzaniem nowych inwestycji na rynek oraz wspomagających sprzedaż i budowanie wizerunku istniejących obiektów
• wsparcie procesu pozyskiwania nowych klientów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
• realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych klientów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku
• zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla zespołu leasingu poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne – drukowane i elektroniczne, inne)
• realizacja działań marketingowych oraz eventów w regionach operacyjnych spółki
• sporządzanie analiz i badań rynkowych
• dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta
• obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
• bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi oraz grupami mediów w celu realizacji założeń marketingowych i komunikacyjnych
• m.in. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
• wykształcenie wyższe
• biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• umiejętność współpracy z klientem anglojęzycznym
• gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
• praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
• „lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
• znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
• sprawność w ramach pakietu MS Office
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
• bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
• zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
• odpowiedzialność za powierzone zadania
• analityczny i otwarty umysł
• znajomość rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
• preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia