• prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych,
• poszukiwanie nowych sposobów komunikacji z klientem,
• współtworzenie i realizacja strategii marketingowej w firmie,
• długofalowe planowanie działań promocyjnych i ich realizacja,
• opracowywanie i zarządzanie działaniami marketingowymi: planowanie, realizacja, kontrola, optymalizacja działań, analiza skuteczności działań,
• nadzór nad identyfikacją graficzną jednostki i materiałów marketingowych oraz współpraca z firmami zewnętrznymi (np. drukarnie, graficy),
• administracja portali społecznościowych,
• przygotowywanie ofert sprzedażowych, marketingowych i promocyjnych,
• aktywne pozyskiwanie środków (obsługa sponsorów oraz programów Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego),
• długofalowe planowanie działań promocyjnych i ich realizacja.
• wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie kierunkowe),
• co najmniej 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
• biegła znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych w stopniu komunikatywnym,
• biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
• wysoka kultura osobista oraz doskonała organizacja pracy,
• umiejętność tworzenia skutecznych działań promocyjnych,
• zmysł artystyczny, wyczucie dobrego smaku,
• odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
• odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie oraz komunikatywność.
Idea powstania sceny specjalizującej się w lekkim repertuarze tea... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.