#

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Stajnia Iskra

Sztum, pomorskie

Opis stanowiska pracy

• Planowanie, koordynowanie, zarządzanie działań marketingowych w celu realizacji przyjętej strategii handlowo-marketingowej oraz planowanie, realizacja działań PR
• Opracowywanie strategii oraz koncepcji przedsięwzięć wizerunkowych i marketingowych
• Planowanie, realizowanie, koordynowanie kampanii reklamowych
• Opracowywanie merytoryczne treści wszelkich materiałów do publikacji w tym przygotowywanie artykułów oraz informacji na temat usług w tym nowości
• Propozycje i nadzór nad wyborem adekwatnych narzędzi (promocja, reklama) ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów. Analiza ich efektywności oraz sugerowanie zmian
• Zwiększenie rozpoznawalności i wzmocnienie wizerunku marki na rynku
• Monitorowanie rynku usług, trendów oraz konkurencji
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z mediami, przygotowywanie prezentacji
• Prowadzenie badań rynkowych, analizowanie wskaźników statystycznych, ocenę skuteczności ofert handlowych
• Obsługa www, cms, social media
• Ofertowanie i odpowiadanie na zapytania ofertowe klientów, firm, agencji reklamowych, prasy oraz negocjowanie cen, warunków współpracy, terminów wykonania; ewidencja i archiwizacja zapytań i odpowiedzi, raportowanie
• Przygotowywanie harmonogramu prac oraz kontrola realizacji zaplanowanych zadań (praca na action planach, raportowanie)
• Administracja biurowa i obsługa klienta


Oferujemy:
• Pracę w firmie o krajowym zasięgu i stabilnej pozycji na rynku
• Samodzielne stanowisko dające możliwość kreowania i wpływania na obszar marketingu
w firmie
• Możliwości rozwoju zawodowego i poszerzania kompetencji poprzez kursy i szkolenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Gwarantowane wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy uzależniony od wyników pracy

Wymagania

• wykształcenie wyższe lub w trakcie zdobywania
• znajomość języka obcego
• mile widziane doświadczenie oraz wiedza w dziedzinie szeroko pojętego marketingu
• znajomość: Google Analytics, Google AdWords, Freshmail, SEO, social media, email marketing
• dobra znajomość pakietu Microsoft Office
• kreatywność, ciekawość tematu, wychodzenia poza szablony, innowacyjność
• samodzielność oraz koncentracja na działaniach przynoszących efekty
• zdolności organizacyjne, umiejętności zarządzania własną pracą

Prezentacja firmy

ISKRA powstała w 1999 r. z pasji konnej rodziny Gossa, wtedy też ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi