#

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o.

44-141 Gliwice, śląskie

Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o.
Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o. Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o. Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o. Centrum Fizjoterapii Fizjofit Sp. z o.o.
Centrum Fizjoterapii Fizjofit w Gliwicach to nowoczesny ośrodek rehabilitacyjny. Nasi fizjoterapeuci to specjaliści z zakresu rehabilitacji ortopedycznej, neurologicznej i sportowej, zarówno dorosłych, jak i dzieci. Prowadzimy także treningi pod okiem trenerów przygotowania motorycznego.

Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Miejsce pracy: 44-141 Gliwice

Centrum Fizjoterapii Fizjofit sp. z o.o. nowoczesny dynamicznie rozwijający się ośrodek zajmujący się rehabilitacją ortopedyczną, neurologiczną oraz przygotowaniem motorycznym poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży

Główne zadania:
• Współtworzenie oraz realizacja strategii: marketingowej, PR i sprzedażowej,
• Realizacja planu działań związanych z rozwojem działalności
• Pozyskiwanie informacji i sporządzanie niezbędnych raportów, analiz, opracowań tematycznych,
• Stała opieka i bieżąca aktualizacja strony internetowej
• Współtworzenie narzędzi komunikacji – strony internetowych, folderów, broszur, prezentacji, itp.,
• Administrowanie stroną internetową oraz profilami firmy w mediach społecznościowych
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych, śledzenie trendów branżowych,
• Współudział w tworzeniu akcji promocyjnych, analiza wyników przeprowadzonych działań,
• Opracowywanie redakcyjne materiałów promocyjnych, tworzenie treści marketingowych w oparciu o materiały eksperckie,
• Redagowanie tekstów prasowych, kontakty z dziennikarzami,
• Planowanie i realizacja badań marketingowych,
• Nawiązywanie pozytywnych relacji biznesowych z kontrahentami, lekarzami oraz szeroko rozumianym środowiskiem medycznym,
• Organizacja eventów.
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych z powierzonymi klientami
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Tworzenie oferty produktowej oraz prezentacji
• Realizowanie indywidualnych planów sprzedażowych
• Monitorowanie i analizowanie rynku branżowego w zakresie oczekiwań klientów,
• Samodzielne prowadzenie wybranych projektów.

• Wykształcenie wyższe kierunkowe,
• 2-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży,
• Praktyczna znajomość zagadnień i narzędzi marketingowych oraz PR,
• Doświadczenie w przygotowaniu raportów i analiz marketingowych,
• Umiejętności graficzne i obsługi narzędzi do tworzenia grafik, prezentacji
• Umiejętność tworzenia tekstów – tzw. „lekkie pióro”,
• Umiejętność analizy i syntezy danych,
• Kreatywność i samodzielność,
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
• Prawo jazdy kategorii B.
• Doskonała organizacja pracy, umiejętność działania pod presją czasu,
• Zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów,
• Atutem będzie doświadczenie w sektorze opieki zdrowotnej, szczególnie marketing medyczny,

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi