Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek, gazetek firmowych, tekstów do prasy branżowej,
Współpraca z Kadrą Zarządzającą Dyrektorami Regionów w celu realizacji działań promocyjno - reklamowych,
Organizacja eventów promocyjnych, tj. targi pracy, spotkania z mediami, dni otwarte,
Współpraca ze wszystkimi działami firmy w zakresie budowania spójnego wizerunku firmy wśród klientów i kandydatów,
Kontakty z klientami firmy, budowanie pozytywnych relacji poprzez organizację imprez i spotkań,
Planowanie, organizacja i koordynacja imprez oraz wszystkich specjalnych projektów wewnętrznych mających na celu budowanie zaangażowania pracowników i ich identyfikacji z firmą,
Propagowanie firmowych wartości i wizji dzięki publikacji wewnętrznych treści (intranet)
Tworzenie i egzekwowanie identyfikacji wizualnej firmy,
Dbałość o poprawność językową publikowanych przez przedstawicieli firmy treści,
Monitorowanie i analiza zachowań rynkowych konkurencji oraz wyników promocji własnych usług,
Planowanie budżetu i kontrola wydatków na działania marketingowe.
Wymagania:
Wykształcenie kierunkowe lub ekspercka wiedza i zainteresowania branżowe,
Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (PR, marketing, prowadzenie kampanii, organizowanie eventów),
Bardzo dobra znajomość j.angielskiego,
Znajomość branży HR,
Znajomość najnowszych trendów marketingowych,
Wiedza merytoryczna z obszaru employer brandingu,
Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
Doskonała komunikatywność.
Oferujemy:
Pracę na samodzielnym i pełnym wyzwań stanowisku pracy,
Benefity - prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportowa, system kafeteryjny,
Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon.
Prezentacja firmy
Beetsma Sp. z o.o. (nr rej 5169) jest częścią międzynarodowego holdingu ...
Beetsma Sp. z o.o. (nr rej 5169) jest częścią międzynarodowego holdingu Van Koppen & Van Eijk z siedzibą w Holandii. Od ponad 13 lat nasza działalność jest ściśle związana z obszarem Polski. Zdobyliśmy bogate doświadczenie na rynku krajowym i zagranicznym, dzięki czemu jesteśmy jedną z wiodących firm doradztwa personalnego. Nieustanny rozwój w połączeniu z profesjonalnym personelem gwarantuje najwyższą jakość usług, szybkość i skuteczność naszego działania.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
25/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?