Do nowo otwieranego hotelu**** poszukujemy kandydatów na stanowisko:Specjalista ds. marketingu-asystent dyrektora hotelu
Zakres obowiązków:
-Logistyczne i administracyjne wsparcie dyrektora hotelu,
-Wsparcie procesu rozpoczęcia działalności hotelu
- Przygotowanie i analiza zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów
-Organizacja i obsługa spotkań
-Zapewnienie i koordynowanie sprawnego przepływu informacji oraz współpracy z innymi działami
-Prowadzenie obiegu dokumentów
-Zapewnienie komunikacji poprzez obsługę telefonów i firmowej skrzynki mailowej
-Realizowanie bieżących zadań zleconych przez dyrektora
- Prowadzenie działań sprzedażowych, marketingowych oraz planowanie i realizacja parametrów budżetowych
- Prowadzenie negocjacji z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów
- Analiza rynku hotelarskiego
-Tworzenie ofert i umów handlowych
- Marketing mailowy i telefoniczny
- Współpraca z agentami sprzedaży internetowej i hurtowej,
Prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych
Informujemy, ze skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Wykształcenie wyższe lub średnie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie zawodowe i wiedza z zakresu funkcjonowania branży hotelarskiej
- Doświadczenie w marketingu
- Doświadczenie w dziale konferencji i eventów
- Zorganizowanie, dokładność, skrupulatność, efektywność,
- Duża samodzielność i entuzjazm w realizacji zadań
- Umiejętności interpersonalne i komunikacji,
- Wysoka kultura osobista
Hotel
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.