Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
koordynowanie procesów od momentu pojawienia się zamówienia, po otrzymanie zapłaty za jego realizację,
zarządzanie dostawą zamówień, monitorowanie przepływu informacji w systemie SAP,
analizowanie przyczyn problemów, rozwiązywanie ich oraz proponowanie usprawnień procesowych,
prowadzenie ewidencji transakcji, zamówień i kalkulacji cen,
kontakt z innymi działami z różnych lokalizacji firmy – w Polsce oraz za granicą (dział sprzedaży, logistyki, finansowy).
Wymagania
bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
dobra znajomość języka francuskiego lub holenderskiego (min. B1),
wykształcenie wyższe,
doświadczenie w działach: eksport/ logistyka/ obsługa klienta/ finanse,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
wysokie umiejętności komunikacyjne,
zdolność analitycznego myślenia.
Nasz Klient oferuje
interesującą pracę w międzynarodowym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie,
szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pakiet świadczeń dodatkowych.
Prezentacja firmy
W Arche Consult...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Wpis KRAZ: 8162
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
11/06/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Logistyka
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?