#

Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych

Polski Serwis Floty Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:

- bieżący nadzór nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych w pojazdach flotowych

- współpracę z dostawcami, serwisami i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi na terenie całej Polski

- weryfikację poprawności przesłanych kalkulacji szkody

- współpracę z Klientami Spółki

Wymagania

 

- wysokie umiejętności planowania oraz bardzo dobra organizacja własnej pracy

- wysoka motywacja, samodzielność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań

- wysoka kultura osobista oraz umiejętność komunikacji i współpracy

- doświadczenia serwisowego w zakresie napraw powypadkowych

- co najmniej rocznego doświadczenia w likwidacji szkód komunikacyjnych

- znajomości zasad kosztorysowania w systemach eksperckich Audatex/Eurotax

- podstawowa znajomości przepisów prawa regulujących kwestie odpowiedzialności cywilnej oraz działalności ubezpieczeniowej na poziomie gwarantującym prawidłowe wykonywanie powierzonych zadań

 

Prezentacja firmy

www.psflota.pl

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Ubezpieczenia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi