Specjalista ds. Łańcucha Dostaw
Zakres zadań:
• Przyjmowanie, weryfikacja i procesowanie zamówień dystrybucyjnych od klientów na rynku polskim,
• Aktywny udział w pracach nad tworzeniem nowych procesów Obsługi Klienta i Łańcucha Dostaw,
• Przygotowanie i wysyłanie faktur do klientów,
• Utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami dotyczącej obsługi logistycznej na rynku polskim,
• Rozwiązywanie problemów w zakresie zamówień, dostaw i roszczeń klientów,
• Współpraca w ramach sekcji Łańcucha Dostaw z innymi działami w firmie tj. Dział Sprzedaży oraz Dział Finansów.
Oczekiwania:
• Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze obsługi logistycznej klientów, procesowaniem zamówień, fakturowaniem i rejestrowaniem płatności,
• Wykształcenie kierunkowe (transport, logistyka, łańcuch dostaw) - dodatkowy atut,
• Monitorowanie wyników w celu poprawy wskaźników KPI związanych z procesem Order to Cash,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• Sprawna obsługa pakietu MS Office (Excel) - warunek konieczny
• Znajomość podstaw planowania w SAP lub APO - będzie dodatkowym atutem,
• Sumienność i dokładność,
• Umiejętność pracy zespołowej.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio i naszego klienta,
• Możliwość rozwoju wraz z międzynarodową organizacją, która buduje swoje struktury na ryku polskim,
• Praca pełna wyzwań i nowych możliwości w środowisku sprzyjającym rozwojowi osobistemu
• Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
• Lokalizacja miejsca pracy Warszawa-Mokotów.
Numer referencyjny: SLD/WA2/05/18