Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Wincor Nixdorf jest globalną firmą informatyczną i uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowości, i handlu detalicznego. Wincor Nixdorf z siedzibą główną w Niemczech w Paderborn zatrudnia ponad 9 000 pracowników na całym świecie i posiada biura w 110 krajach. Wincor Nixdorf w Polsce działa od 1990 roku z główną siedzibą się w Warszawie oraz biurami regionalnymi w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu.
W 2011 roku w Warszawie powstało Global Customer Care Center. GCCC jest globalnym centrum usług dla Europy Wschodniej i Skandynawii dedykowanym do obsługi zgłoszeń serwisowych, a także 1, 2 i 3 linii wsparcia technicznego dla klientów międzynarodowych.
W październiku 2012 roku zostało powołane w Warszawie Regionalne Centrum Administracyjne - centrum usług wspólnych dedykowane do obsługi zamówień sprzedaży oraz procesów księgowości i serwisowych, które aktualnie współpracuje z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej i Południowej.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Księgowości z językiem hiszpańskim
Na tym stanowisku Twój zakres obowiązków będzie się skupiał wokół:
- weryfikacji płatności;
- dekretacji i kontroli kosztów;
- księgowanis faktur, rachunków i wyciągów bankowych;
- przetwarzania dokumentów księgowych;
- tworzenia danych dostawy i konta Klienta;
- ścisłej współpraca z oddziałami firmy na świecie.
Oczekujemy od Ciebie:
- znajomości języka hiszpańskiego i angielskiego na poziomie min. B2 jak warunek konieczny;
- wykształcenia wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: Ekonomia/Rachunkowość/Księgowość);
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym (9-17 oraz 12-20);
- dobrej znajomość obsługi programu MS Excel;
- dobrej organizacja pracy;
- skrupulatności;
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych;
- zorientowania na prace zespołową;
- zdolności szybkiego przyswajania wiedzy.
Mile widziane będzie:
- znajomość języka portugalskiego;
- znajomość zagadnień finansowo-księgowych;
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub księgowej;
- umiejętność księgowania np. faktur.
Oferujemy Ci:
- rozwój zawodowy w międzynarodowej firmie;
- możliwość korzystania na co dzień z języków obcych;
- szkolenia wstępne;
- międzynarodowe środowisko pracy;
- prywatną opiekę medyczną- także dla rodziny;
- pakiet ubezpieczenia na życie;
- możliwość dołączenia do programu Benefit.