#

Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu

Aquanet S.A.

Poznań, wielkopolskie

Aquanet S.A.
AQUANET SA należy do ścisłej czołówki firm z branży wodociągowo-kanalizacyjnej w Polsce. Celem działalności Spółki jest zagwarantowanie Klientom powszechności, pewności i niezawodności dostaw wody oraz usług kanalizacyjnych przy zastosowaniu sprawdzonych technologii i zapewnieniu ochrony środowiska naturalnego.

Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu

Miejsce pracy: Poznań

(umowa na czas określony 3 lata)

Nr referencyjny: IB/17/03

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:

koordynację kontraktu w celu zapewnienia jego realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego, w tym za:

  • bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu - kontrolę i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
  • weryfikację raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
  • organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
  • kontrolę zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
  • rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
  • przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
  • nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
  • nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.

OD OSÓB ZAINTERESOWANYCH PRACĄ NA TYM STANOWISKU OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo;
  • min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych;
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
  • prawa jazdy kat. B;
  • umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności.
  • dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.

NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY:

  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • pracę wśród ekspertów branży wod-kan;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • dobre warunki socjalne.

 

Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi do dnia 17 kwietnia br. za pomocą przycisku aplikuj.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aquanet S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi