AQUANET SA należy do ścisłej czołówki firm z branży wodociągowo-kanalizacyjnej w Polsce. Celem działalności Spółki jest zagwarantowanie Klientom powszechności, pewności i niezawodności dostaw wody oraz usług kanalizacyjnych przy zastosowaniu sprawdzonych technologii i zapewnieniu ochrony środowiska naturalnego.
Specjalista ds. Koordynacji Kontraktu
Miejsce pracy: Poznań(umowa na czas określony 3 lata)
Nr referencyjny: IB/17/03
OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:
koordynację kontraktu w celu zapewnienia jego realizacji zgodnie z zakresem rzeczowo-finansowym oraz wymogami prawa budowlanego, w tym za:
- bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego i finansowego kontraktu - kontrolę i sprawozdawczość dotyczące: postępu robót, realizacji zakresu rzeczowego i finansowego, kontraktu, osiągnięcia założonego efektu ekologicznego;
- weryfikację raportów z realizacji inwestycji w zakresie technicznym i formalnym;
- organizowanie i prowadzenie narad technicznych związanych z realizowanym kontraktem;
- kontrolę zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi, jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu;
- rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją kontraktu;
- przygotowanie SIWZ oraz udział w postępowaniu przetargowym;
- nadzór nad realizacją zawartych umów inwestycyjnych;
- nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej oraz raportowanie jej wykonania.
OD OSÓB ZAINTERESOWANYCH PRACĄ NA TYM STANOWISKU OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego technicznego o kierunku Inżynieria Sanitarna lub Budownictwo;
- min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku, związanym z koordynacją i nadzorem nad realizacją robót budowlanych;
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office;
- prawa jazdy kat. B;
- umiejętności rozwiązywania problemów, zdolności organizacyjnych, asertywności i perswazyjności, samodzielności oraz komunikatywności.
- dodatkowym atutem będą: uprawnienia budowlane projektowe lub wykonawcze, znajomość warunków kontraktowych wg FIDIC, znajomość programu MS Project.
NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY:
- możliwość rozwoju zawodowego;
- pracę wśród ekspertów branży wod-kan;
- prywatną opiekę medyczną;
- dobre warunki socjalne.
Osoby zainteresowane spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV do Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi do dnia 17 kwietnia br. za pomocą przycisku aplikuj.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.