Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. kontroli i analizy kosztów
Miejsce pracy: WrocławOpis stanowiska:
• Wsparcie w rozliczaniu faktur za pomocą strategicznej platformy firmy
• Inwentaryzowanie faktur związanych z opłatami za pośrednictwo maklerskie opłatami dla instytucji rozliczeniowych oraz opłatami związanymi z wymianą walut
• Raportowanie i analiza kosztów
• Nadzorowanie miesięcznych płatności od dostawców (nadpłaty, przedpłaty, korekty)
• Zatwierdzanie płatności od dostawców zewnętrznych
• Wsparcie i koordynacja zespołu w zakresie pracy na strategicznej platformie
• Współpraca z menedżerami i dostawcami
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe - ekonomia lub kierunki pokrewne
• Min. 2 letnie doświadczenie w firmie finansowej, najlepiej w księgowości, rachunkowości
• Płynna znajomość języka angielskiego
• Zaawansowana znajomość programu MS Excel
• Wysokie umiejętności matematyczne i dbałość o detale
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
• Umiejętność pracy w grupie
• Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
• Praca w międzynarodowym środowisku
• Korzystanie z narzędzi korporacyjnych
• Umowa o pracę
Numer referencyjny: SKAK/03/10/2016/WRC/RB
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.