Opis stanowiska pracy
Firma Team Evolution działa na rynku usług szkoleniowych i imprez integracyjnych. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Kontaktu z Klientami
Obowiązki:
telefoniczny kontakt z klientami
aktualizacja danych w bazie
aktywne pozyskiwanie zapytań
Oferujmy
szkolenie produktowe
narzędzia pracy
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus prowizyjne
W przypadku zainteresowania prosimy o przesłanie CV na wskazany adres mailowy lub za pośrednictwem portalu.
Wymagania
Wymagania
wykształcenie min. średnie
znajomość MS Office
doświadczenie w sprzedaży telefonicznej mile widziane ale nie wymagane
dobra dykcja
samodzielność i wytrwałość w działaniu
Prezentacja firmy
Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Team Evolution! <br/>G...
Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Team Evolution!
Gwarantujemy najwyższą jakość świadczonych usług i pełen profesjonalizm w realizacji powierzonych zadań. Kompleksowość oferty pozwala na na tworzenie ciekawych rozwiązań biznesowych dostosowanych do potrzeb każdego klienta. Nasza oferta rozwojowa to nie tylko szkolenia menedżerskie, ale także szkolenia dla handlowców, działów kadr/HR, sekretarek/asystentek oraz działów produkcji i logistyki.
Team Evolution to firma szkoleniowa zlokalizowana na Śląsku, jakkolwiek realizujemy przedsięwzięcia w całym kraju. Szkolenia otwarte realizujemy w takich miastach jak Katowice czy Gliwice.
Nasza firma oferuje szereg interesujących rozwiązań szkoleniowych związanych z rozwojem osobistym zarówno dla osób indywidualnych, organizacji biznesowych oraz instytucji publicznych.
Co ciekawe - Team Evolution to firma rodzinna, która buduje swoja markę bazując na wieloletnich doświadczeniach i profesjonalizmie jej założycieli, co wyróżnia nas na tle innych firm szkoleniowych.
Doskonała znajomość obszaru związanego z szeroko pojętym HR zarówno w odniesieniu do MŚP jak i dużych firm co pozwala nam projektować nowoczesne rozwiązania rozwojowe.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/07/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing