Zakres obowiązków:
- Obsługa firmy w zakresie kadr i płac;
- Administrowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników;
- Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, sprawdzanie poprawności danych stanowiących podstawę naliczania oraz sporządzania list płac;
- Kontrola i weryfikacja ewidencji czasu pracy pracowników;
- Sporządzanie deklaracji PIT itp.
- Wystawianie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników.
Wymagamy:
- Znajomość programu SYMFONIA- warunek konieczny
- Doświadczenie w zakresie administrowania aktami osobowymi oraz sporządzania list płac;
- Praktyczna znajomość prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy oraz przepisów ZUS, deklaracji PIT, RP7;
- Wysoka motywacja do pracy;
- Dokładność i systematyczność w działaniu.
Prężnie rozwijająca się firma handlowo- usługowa, posiadająca 10 sklepów... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.