Opis stanowiska pracy
Do zadań pracownika będzie należało:
- prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej klientów
- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie ewidencji czasu pracy
- prowadzenie ewidencji pomocniczych
- przygotowanie deklaracji podatkowych
- sporządzanie deklaracji ZUS
- przyotowywanie sprawozdań do GUS, PFRON
- współpraca z klientami
Praca w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania
- wyższe lub średnie wykształcenie kierunkowe
- doświadczenie zawodowe na samodzielnym stanowisku o podobnym profilu
- bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych oraz prawa pracy
- obsługa komputera i znajomość pakietu MS OFFICE
- samodzielność, rzetelność oraz dobra organizacja pracy
- wysoka kultura osobista
Znajomość jęzków obcych oraz programów linii InsERT GT będzie dodatkowym atutem
Prezentacja firmy
Biuro rachunkowe MC-OFFICE to firma z osiemnastoletnią tradycją o sukces...
Biuro rachunkowe MC-OFFICE to firma z osiemnastoletnią tradycją o sukcesie której stanowią profesjonalizm, pasja i zaangażowanie całego zespołu pracowników i współpracowników. Zaufało nam kilkaset firm dla których zawsze świadczymy usługi na niezmiennie wysokim poziomie. Zajmujemy się profesjonalnie kompleksową obsługą finansowo-księgową średnich i dużych przedsiębiorstw. Świadczymy również usługi w zakresie outsourcingu kadrowo-płacowego. Aktywa naszych klientów to niemal miliard złotych.
Mamy w tej chwili dwa odziały w Katowicach oraz Częstochowie, które stale rozwijamy. Pracujemy na kilku systemach finansowo-księgowych m.in Insert GT, ENOVA, iScala, SAP, ale cenimy również doświadczenie w pracy na innych systemach.
Obecnie jesteśmy ukierunkowani na profesjonalny outsourcing firm o profilu korporacyjnym zarówno krajowych jak i zagranicznych. Naszymi klientami są firmy o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i międzynarodowym do obsługi których poszukujemy osób pragnących zdobyć doświadczenie oraz poszerzyć swoją wiedzę.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/01/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca HR / Kadry / Rekrutacja