W zakres obowiązków zatrudnionej osoby będzie wchodzić:
• obsługa kadrowa,
• prowadzenie pełnej administracji personalnej pracowników naszych klientów,
• sporządzanie list płac dla pracowników,
• rozliczanie umów cywilno-prawnych,
• sporządzanie dokumentacji dla ZUS, PDOF, GUS, PFRON,
• nadzór na prawidłowym sporządzaniem ewidencji czasu pracy przez naszych klientów,
• sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych,
• współpraca z działem usług księgowych,
• wykonywanie dodatkowych usług kadrowo-płacowych dla klientów,
• utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
• A1 – przy delegowaniu pracowników za granicę,
• Rozliczanie MiLoG-ów i tachografów
Wymagania:
1. wymogiem koniecznym jest biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej,
2. preferowane wykształcenie wyższe,
3. wymagana jest co najmniej 3– letnia praktyka w prowadzeniu administracji kadrowo – płacowej,
4. biegła obsługa komputera,
5. biegła znajomość programu Płatnik oraz programu OPTIMA,
6. umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,
7. rzetelne i sumienne podchodzenie do powierzonych obowiązków.
Oferujemy:
1. Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
2. Możliwość rozwoju zawodowego,
3. Dobrą atmosferę pracy,
4. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kompetencji.
Jesteśmy rozwijającym się biurem rachunkowym w Niepołomicach. <br/>Nasza... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.