#

Specjalista ds. kadrowo-płacowych ze znajomością podstaw księgowości

Polnet Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp. k.

Poznań - Tarnowo Podgórne, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

(od kwietnia 2017 roku miejscem pracy będzie Tarnowo Podgórne)

 

Główne zadania

  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,
  • rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia),
  • obsługa systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i urzędów,
  • nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych,
  • wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla Pracowników,
  • udział i reprezentowanie firmy w kontrolach zewnętrznych (ZUS, Państwowa Inspekcja Pracy),
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych.
  • wspomaganie działu księgowego, księgowanie listy płac, wyciągów bankowych, zakupu towarów.

 

Wymagania

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
  • wykształcenie wyższe kierunkowe ( Ekonomia, Rachunkowość, Finanse ),
  • znajomość programu Płatnik,
  • doświadczenie w obsłudze systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu CDN-XL, CDN Optima),
  • bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office, Word, Excel, Outlook ),
  • umiejętność samodzielnej pracy.

 

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego,

Prezentacja firmy

Firma Polnet działa już 30 lat, oferując swoim klientom komplekso... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi