Opis stanowiska pracy
(od kwietnia 2017 roku miejscem pracy będzie Tarnowo Podgórne)
Główne zadania
- sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS,
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac,
- rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia),
- obsługa systemu kadrowo-płacowego i programu Płatnik
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i urzędów,
- nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych,
- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla Pracowników,
- udział i reprezentowanie firmy w kontrolach zewnętrznych (ZUS, Państwowa Inspekcja Pracy),
- monitorowanie zmian w przepisach prawnych.
- wspomaganie działu księgowego, księgowanie listy płac, wyciągów bankowych, zakupu towarów.
Wymagania
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość przepisów Kodeksu Pracy oraz przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
- wykształcenie wyższe kierunkowe ( Ekonomia, Rachunkowość, Finanse ),
- znajomość programu Płatnik,
- doświadczenie w obsłudze systemu kadrowo-płacowego (mile widziana znajomość programu CDN-XL, CDN Optima),
- bardzo dobra obsługa komputera ( MS Office, Word, Excel, Outlook ),
- umiejętność samodzielnej pracy.
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego,
Prezentacja firmy
Firma Polnet działa już 30 lat, oferując swoim klientom komplekso...
Firma Polnet działa już 30 lat, oferując swoim klientom kompleksowe wyposażenie budynków inwentarskich, głównie dla trzody chlewnej, rozwiązania z zakresu systemów do suszenia, składowania ziarna (kukurydzy, nasion rzepaku, strączkowych i innych roślin) oraz przygotowania i przechowywania paszy.
Oferowany asortyment, oparty jest w znacznej mierze na własnych mocach przerobowych.
Firma sukcesywnie rozszerza swoją ofertę produkcyjną i handlową, śledząc światowe trendy. Wdraża najnowsze technologie, stawia na profesjonalizm, kompleksowość i pełną satysfakcję klienta. Obsługuje rynek krajowy oraz zagraniczny, będąc obecną w zasadzie na wszystkich kontynentach.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/05/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja biurowa