. obsługa administracyjna biura i sekretariatu,
. koordynacja obiegu dokumentów w firmie,
. sporządzanie dokumentacji kadrowej w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników
. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym,
. naliczanie wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych w tym zwolnień lekarskich,
. dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US i PFRON,
. przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień ,
. rozliczanie delegacji zagranicznych krajowych i zagranicznych,
. prowadzenie dokumentacji czasu pracy w tym również dla kierowców,
. przeprowadzanie szkoleń BHP i ppoż,
. profesjonalna pomoc i obsługa w zakresie prawa pracy.
. wykształcenie wyższe / preferowany kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi, albo ekonomiczne, minimum 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku,
. wykształcenie średnie /ekonomiczne z 6 letnim doświadczeniem na danym stanowisku,
. bardzo dobra znajomość praktyczna i teoretyczna przepisów prawa pracy, podatkowych, ZUS,
. umiejętność dokonywania rozliczeń na potrzeby US, ZUS, PFRON,
. umiejętność rozliczania delegacji krajowych i zagranicznych kadry zarządzającej, pracowników administracyjnych i kierowców,
. możliwość przeprowadzania szkoleń BHP,
. dobra znajomość pakietu MS Office,
. umiejętność posługiwania się programami płacowo-kadrowymi,
. bardzo dobra organizacja pracy w zespole
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Olimpia Logistics oferuje zaplecze transportowe dla firm logistyc... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.