#

Specjalista ds. Kadr i Płac

BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Wrocław, dolnośląskie

BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
Jesteśmy nowoczesną firmą konsultingową stworzoną specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych, szczególnie włoskich, przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

Nasza działalność skupia się głównie w południowo – zachodniej Polsce, gdzie koncentruje się większa część przemysłu, zwłaszcza w branżach: AGD, motoryzacyjnej i mechanicznej.

Specjalizujemy się w kompleksowej realizacji procesu inwestycyjnego w Polsce, pozyskiwaniu dofinansowania zewnętrznego z funduszy unijnych na realizację lub rozwój inwestycji, doradztwie prawnym, usługach księgowych i podatkowych oraz opracowywaniu biznesplanów, analiz finansowych i badań rynku, jak również w obsłudze kadrowo-płacowej.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu pracownika, na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Miejsce pracy: Wrocław

Jesteśmy nowoczesną firmą konsultingową stworzoną specjalnie na potrzeby polskich i zagranicznych, szczególnie włoskich, przedsiębiorstw prowadzących działalność na terenie Polski.

Specjalizujemy się w kompleksowej realizacji procesu inwestycyjnego w Polsce, pozyskiwaniu dofinansowania zewnętrznego z funduszy unijnych na realizację lub rozwój inwestycji, doradztwie prawnym, usługach księgowych i podatkowych oraz opracowywaniu biznesplanów, analiz finansowych i badań rynku, jak również w obsłudze kadrowo-płacowej.

W chwili obecnej poszykujemy do naszego zespołu kadrowego pracownika, na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Pracownicy zespołu zajmują się obsługą kadrowo- płacową firm naszych Klientów, w tym m.in.: zarządzaniem procesem zatrudniania pracowników naszych, naliczaniem wynagrodzeń, kontrolą czasu pracy pracowników, sporządzaniem wymaganych prawem dokumentów, w tym deklaracji, jak również przygotowanie zindywidualizowanych zestawień informacyjnych w zakresie kadr i płac na życzenie naszych Klientów. Ponadto Pracownicy działu są także odpowiedzialni za reprezentowanie spółek klientów przed instytucjami państwowymi.

Od kandydata oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi oraz sporządzania list płac (warunek konieczny),
  • praktyczna znajomość prawa pracy, zasad rozliczania czasu pracy oraz przepisów ZUS;
  • biegła znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office;
  • umiejętność obsługi systemu kadrowo-płacowego(mile widziana znajomość programu PCBiznes);
  • umiejętności pracy w zespole;
  • komunikatywności i zaangażowania.

 

Mile widziane będzie:

  • znajomość języka włoskiego;

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • program benefitowy: dopłata do karty MultiSport oraz pakietu medycznego
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
BGC GROUP Sp. z o.o. Sp. K.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi