Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zakres obowiązków: • Obsługa kadr i płac dla wybranych pracowników spółki ( w przypadku braku doświadczenia w płacach przewidujemy dodatkowe szkolenie • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo - płacowego • Prowadzenie spraw związanych z ZFŚS • Przygotowywanie dokumentów kadrowo – płacowych • Kontrola dokumentów: akta osobowe, umowy cywilnoprawne, ewidencja czasu pracy, ewidencja list płac • Przygotowywanie raportów i sprawozdań
Wymagania: • Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, zasoby ludzkie) • Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 1 rok • Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych • Znajomość programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość programu TETA) • Znajomość zagadnień związanych z ZFŚS • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową • Atrakcyjne wynagrodzenie.
Numer referencyjny: SKP/03/2017/KLC
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?