- prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy),
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac,
- rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy pracowników,
- tworzenie raportów oraz zestawień kadrowych i płacowych oraz dokumentacji na potrzeby instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, firmy audytujące).
- min. 3 doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze administracji kadr i płac,
- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz wiedzy z zakresu delegowania pracowników,
- znajomość programu Płatnik oraz pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu pozwalającym na komunikację.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w języku angielskim lub niemieckim
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą budowlaną, która jako general... Rozwiń
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z d... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.