Opis stanowiska pracy

  • obsługę klientów biura w zakresie kadrowo-płacowym;
  • sporządzanie list płac;
  • sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie akt osobowych;
  • rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;
  • sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, PFRON, GUS;

Wymagania

  • minimum dwuletnie doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrowo – płacową pracownikó;
  • doświadczenie w sporządzaniu list płac;
  • praktyczne umiejętność prowadzenia akt osobowych zgodnie z wymogami prawa polskiego;
  • doświadczenie w rejestrowaniu i wyrejestrowywaniu pracowników do ZUS;
  • doświadczenie w sporządzaniu deklaracji ZUS i PIT;
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
  • otwartość na nowe wyzwania i zdobywanie nowych umiejętności.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • pracę w zgranym zespole specjalistów;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia;
  • szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji;
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań.

Prezentacja firmy

PACTUM Kancelaria Finansowa funkcjonuje od 20 lat na rynku. Zajmujemy si... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi