Specjalista ds. kadr i płac / Payroll Specialist
Warszawa Specjalista ds. kadr i płac / Payroll Specialist
Warszawa
NR REF.: 1077027
Twoja następna firma
Nasz Klient to jedna z rozpoznawalnych na polskim rynku firm z branży retail, która posiada sieć sprzedaży o zasięgu ogólnopolskim.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac. Poszukiwana osoba będzie częścią zespołu HR i będzie raportowała bezpośrednio do HR Business Partnera.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za pełną administrację personalną (prowadzenie teczek osobowych, przygotowywanie umów, kontakt z urzędami i organami administracji publicznej, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich), organizowanie szkoleń BHP, tworzenie listy płac i naliczanie płac oraz kontakt z dostawcami benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa). Co więcej, ze względu na współpracę międzynarodową, Kandydat/ka będzie tworzyć raporty na potrzeby biura regionalnego.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości programu SAP HR oraz Płatnik oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego, a także wysokich umiejętności interpersonalnych. Poszukujemy osób zaangażowanych, pozytywnie nastawionych do nowych wyzwań oraz cechujących się wysoką kulturą osobistą.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zestaw benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa), a także przyjazną atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1077027
Twoja następna firma
Nasz Klient to jedna z rozpoznawalnych na polskim rynku firm z branży retail, która posiada sieć sprzedaży o zasięgu ogólnopolskim.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. kadr i płac. Poszukiwana osoba będzie częścią zespołu HR i będzie raportowała bezpośrednio do HR Business Partnera.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za pełną administrację personalną (prowadzenie teczek osobowych, przygotowywanie umów, kontakt z urzędami i organami administracji publicznej, ewidencjonowanie urlopów i zwolnień lekarskich), organizowanie szkoleń BHP, tworzenie listy płac i naliczanie płac oraz kontakt z dostawcami benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa). Co więcej, ze względu na współpracę międzynarodową, Kandydat/ka będzie tworzyć raporty na potrzeby biura regionalnego.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum 3 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, znajomości programu SAP HR oraz Płatnik oraz komunikatywnej znajomości języka angielskiego, a także wysokich umiejętności interpersonalnych. Poszukujemy osób zaangażowanych, pozytywnie nastawionych do nowych wyzwań oraz cechujących się wysoką kulturą osobistą.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, zestaw benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa), a także przyjazną atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.