#

Specjalista ds. IT

ATERIMA

Olkusz, małopolskie

ATERIMA
Jesteśmy agencją zatrudnienia z siedzibą w Krakowie, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 16455. Działamy w całej Polsce, zawsze etycznie i zgodnie z zasadami. Zamiast szukać dróg na skróty, stawiamy na odpowiedzialność. Zgłoś się do nas - mamy dla Ciebie pracę.

Specjalista ds. IT

Olkusz,
SDI/OLK/12/2016
Miejsce pracy: Olkusz
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • Masz wyższe wykształcenie informatyczne (lub pokrewne)
  • Posiadasz dobrą znajomość systemów klienckich z rodziny Windows
  • Masz doświadczenie w administrowaniu systemami Windows Server 2008-2012R2
  • Miałeś w pracy styczność z: EDI (Electronic Data Interchange), Exchange, Active Directory, DNS, DHCP, Azure oraz Office 365
  • Masz doświadczenie w SQL i administracji bazami danych MSSQL
  • Posiadasz doświadczenie w konfiguracji i administrowaniu siecią lokalną
  • Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • Administracja infrastrukturą sprzętową i sieciową
  • Nadzór i kontrola nad przygotowaniem i utrzymaniem procedur IT w firmie
  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów sprzętowych i programowych
  • Współpraca z dostawcami usług IT w zakresie implementacji, utrzymania i prawidłowego funkcjonowania usług
  • Przetwarzanie i realizacja zgłoszeń w systemie serwisowym
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i awarii oraz kontrola jakości
  • Administracja aplikacjami np. SAP, instalacji HotFix-ów, backupu
  • Zgłaszanie błędów do producenta oraz bieżąca pomoc użytkownikom
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
  • Pracę w dynamicznym środowisku umożliwiającym rozwój zawodowy
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
ATERIMA

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi